Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Märsan & vårtäcken.

Av Inex+Pasta - 12 april 2011 10:50

   Hej bloggen, Pasta här. Nu ska jag berätta om en hund som jag känner den heter Märsan den är 3 år den fick åka in till vetrinären i går   Märsan hade ont i lederna och kunde knappt gå. Märsan är en Lagoto och är brun och vit  























  jag är orolig för Märsan  men det går särkert bra.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Nu till not roligare,   det har blivit vår!!!!!! Och vad är det som är så spisejelt med våren. Jooo!!!!! På våren vacknar alla djur som sovigt  i ide.        kul va, om du har hittat not vårtäcken skriv om det i chatboxen i så fall.              

                   


Av:Pasta    



                                                                                                                                                                                                                            




































 
 
Ingen bild

Märsan

13 april 2011 07:32

ja heter också märsa. okej ja heter Britt inte

Inex+Pasta

29 april 2011 13:57

Jaha....;D

 
Ingen bild

Inex

13 april 2011 07:44

Heeeej Pasta!
Alltså vad bra inlägg, men är det okej om jag redigerar dom lite? (Stavningen)!
För då blir det lättare att förstå. Hoppas det inte gör dig ledsen!
TUSEN KRAMAR ! Och krya på dig!
/ Inex

Inex+Pasta

21 april 2011 16:50

Ja!!! det är okej Inex.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inex+Pasta - 7 juni 2011 18:25

Som ni vet har vi fått krångel här! (Ett virus) Så nu har vi bytt!www.petslife.bloggplatsen.se ...

Av Inex+Pasta - 6 juni 2011 15:58

Hej alla läsare. Inex bloggar IGEN. Det har blivit krångel på bloggen, och därför måste vi göra en ny! Men självklart att vi säger till er när vi har gjort den, så ni kan flytta över dit.   Pasta asså, det går inte och ha bloggen så krånglig  . Jag v...

Av Inex+Pasta - 6 juni 2011 15:41


Heej alla läsare! Jag och Pasta spelar ett spel som heter MovieStarPlanet (det kallas MSP), och jag har en blogg om det. (Jag tror alla vet det). Men jag och Pasta ska börja blogga om det jätte-lite. Kanske 1-3 per månad. Eller en gång i veckan. Jag ...

Av Inex+Pasta - 2 juni 2011 07:44

Heej alla läsare! (Som vi inte har  )    Inex bloggar. Nu har jag tänkt blogga om lite fakta om min kanin.     Sen kommer bilder ni kan se på  ....   Nu börjar vi.   (Faktat om min kanin!)   Namn: Minihopp   Födelsedag: 10:ond...

Av Inex+Pasta - 25 maj 2011 08:55

Heej alla läsare!     Jag är sjuk idag, så jag kan presentera veckans hund!Och veckans hund är... ........................ BARBET!   Det utalas Barbee.   Barbet fick bli Veckans-hund. För i Söndags fick Idix en sådan hund.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards