Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Lite blandat.

Av Inex+Pasta - 3 maj 2011 17:23

Inex:

Heej!

Jag, Pasta och 2 kompisar som heter Idix och DiZni. (Säger inte riktiga namnet).  

Pasta:



Idix och Dizni vill kanske blogga här  . Idix skriver med röd text och DiZni med ljus- blå  .  Över till Idix.

Idix:

Hej, Idix här. Jag skulle gärna vilja visa min  favorithund-ras  . Här är den:

  Rasen är en collie.

DiZni:

Hej, hej!  Jag skulle vilja tipsa om en låt. Klicka här för och komma till  låten. Jag hade en hamster som hette Äpple. Som dog av att den fick en Tumör. 

Jag har en rolig lille-bror som är 8 månader  . Han heter Elis  . Och när man säger

"-Tjejerna är snälla!  " så skakar han på huvdet    . Han älskar hundar också  .

Pasta:

Min Sköldpadda Sköldis har ju rymt som jag kanske skrivit  . Nu har en granne ringt till oss  , och sagt att dom har hittat en krossat skal på vägen  . Där de såg han senast  . Vi får hoppas att det inte var han.   

Inlägg av: Inex, Pasta, Idix och DiZni.


Ps. Vi har inte bloggat så mycket för att vi har haft engelsk-vecka i skolan...

   

 



































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inex+Pasta - 7 juni 2011 18:25

Som ni vet har vi fått krångel här! (Ett virus) Så nu har vi bytt!www.petslife.bloggplatsen.se ...

Av Inex+Pasta - 6 juni 2011 15:58

Hej alla läsare. Inex bloggar IGEN. Det har blivit krångel på bloggen, och därför måste vi göra en ny! Men självklart att vi säger till er när vi har gjort den, så ni kan flytta över dit.   Pasta asså, det går inte och ha bloggen så krånglig  . Jag v...

Av Inex+Pasta - 6 juni 2011 15:41


Heej alla läsare! Jag och Pasta spelar ett spel som heter MovieStarPlanet (det kallas MSP), och jag har en blogg om det. (Jag tror alla vet det). Men jag och Pasta ska börja blogga om det jätte-lite. Kanske 1-3 per månad. Eller en gång i veckan. Jag ...

Av Inex+Pasta - 2 juni 2011 07:44

Heej alla läsare! (Som vi inte har  )    Inex bloggar. Nu har jag tänkt blogga om lite fakta om min kanin.     Sen kommer bilder ni kan se på  ....   Nu börjar vi.   (Faktat om min kanin!)   Namn: Minihopp   Födelsedag: 10:ond...

Av Inex+Pasta - 25 maj 2011 08:55

Heej alla läsare!     Jag är sjuk idag, så jag kan presentera veckans hund!Och veckans hund är... ........................ BARBET!   Det utalas Barbee.   Barbet fick bli Veckans-hund. För i Söndags fick Idix en sådan hund.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards