Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

GRATTIS PASTA MIN SKATT!

Av Inex+Pasta - 7 maj 2011 19:07

Idag fyller Pasta år!  

Haha?   Du tror att du inte ska få en blogg-present också eller  ? Jo, faktiskt 2 blogg-presenter och en annan sak irl. 

Det första är:

Pasta har också laddat ner nå underbara bilder till oss alla! (Tror jag  )..

                      Visst

är Pasta världens-bästa kompis? I alla fall för mig   .  Nu kommer din andra present (bloggpresent), att jag känner än massor som gör väldigt fina designer...Du kanske vill att jag ska köpa det? (Jag vet, jag är knäpp som skriver inlägg till Pasta). Och detta är en överraskning:

ALLA SOM SKRIVER GRATTIS TILL PASTA ÄR BÄST! (Efter mig och Pasta såklart  ), det där var ett skoj  ! ALLA ÄR BÄST! Och jag vill verkligen ge Pasta den bästa-födelsedagen! Så snälla ni!

GE ETT STORT GRATTIS TILL PASTA!!!

Förlåt om jag tjatar, men alla vill väl ha en BRA födelsedag? Det har alla rätt till.

Pastas födelsedag är snart slut!  

Och hennes älskade vän Sköldis (hennes sköldpadda), har dött nyss... 

Jag vill verkligen inte att hon ska vara ledsen (villket man är ändå), men se till och muntra upp henne! 

Inte så kul om ens djur dött eller? Blivit påkörd av en bil? Inte alls kul!

Jag och vi andra stöttar dig jätte-mycket älskade Pasta!   Det är så svårt och säga hur snäll, söt, bästa kompisen i hela världen...och mycket mera du är.

Alla som läser detta: VISST ÄR PASTA VÄRLDENS BÄSTA-VÄN?

Ni som inte känner henne får gratta istället!

Puss på er! Framförallt till Pasta mitt hjärta forever! (Föralltid).

Love you! Forever Best Friends

Ps. Ni behöver inte läsa vidare...Detta är bara bilder till Pasta som kommer nu!

Best FriendsPuppy Birthday



Happy Birthday BannerA Kiss For YouPuss Pasta!

Inlägg av: Inex



Med Kategori: PASTA FYLLER


STOR!


PUSS Hej!

 / Inex


 
 
inex

inex

8 maj 2011 07:35

hej å gjattis inex kanske ha bloggat lite mer o vet vad man ska skirva å såvidare. men ja vill inte gö dej lessen.
gjattis gjattis fast inex e best po å bloga så e du snel och påsetiv och söt vi säs då gjattis igen!
ja kanske skriver lite fel föj ja jick på et dagis näj ja var liten å då så pjatade ala inte så bja mwen ja er 7 nu ajjså ja e stor hej do gjattis igen

http://Märsanintebritt.blogg.se

Inex+Pasta

11 maj 2011 07:54

?

 
Ingen bild

Kim_Kanin

8 maj 2011 11:24

ja må holeva jag må holeva ute hundrade år jag viska haleva jag visa haleva ute hundrade år!!!
GRATTIS PASTA! :D

Inex+Pasta

11 maj 2011 07:53

Tack

 
Kly84

Kly84

8 maj 2011 19:24

Grattis Pasta! :)
Saknar dig otroligt mycket Inex <33
Vi ses puss och kram till båda!
/ Kly84

http://klypanfu.blogg.se

Inex+Pasta

10 maj 2011 17:00

tack så mycket




/Pasta

 
Pasta

Pasta

10 maj 2011 16:55

Tack för presenten Inex!
Av:Pasta

xD

http://horsesgirl.bloggplatsen.se

Inex+Pasta

11 maj 2011 18:28

;) Kommer alltid och älska dig! PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inex+Pasta - 7 juni 2011 18:25

Som ni vet har vi fått krångel här! (Ett virus) Så nu har vi bytt!www.petslife.bloggplatsen.se ...

Av Inex+Pasta - 6 juni 2011 15:58

Hej alla läsare. Inex bloggar IGEN. Det har blivit krångel på bloggen, och därför måste vi göra en ny! Men självklart att vi säger till er när vi har gjort den, så ni kan flytta över dit.   Pasta asså, det går inte och ha bloggen så krånglig  . Jag v...

Av Inex+Pasta - 6 juni 2011 15:41


Heej alla läsare! Jag och Pasta spelar ett spel som heter MovieStarPlanet (det kallas MSP), och jag har en blogg om det. (Jag tror alla vet det). Men jag och Pasta ska börja blogga om det jätte-lite. Kanske 1-3 per månad. Eller en gång i veckan. Jag ...

Av Inex+Pasta - 2 juni 2011 07:44

Heej alla läsare! (Som vi inte har  )    Inex bloggar. Nu har jag tänkt blogga om lite fakta om min kanin.     Sen kommer bilder ni kan se på  ....   Nu börjar vi.   (Faktat om min kanin!)   Namn: Minihopp   Födelsedag: 10:ond...

Av Inex+Pasta - 25 maj 2011 08:55

Heej alla läsare!     Jag är sjuk idag, så jag kan presentera veckans hund!Och veckans hund är... ........................ BARBET!   Det utalas Barbee.   Barbet fick bli Veckans-hund. För i Söndags fick Idix en sådan hund.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards